SPONSORED ADVERTISEMENT

Friday 22 June 2012

Cara-cara yang berbeza Pengurusan Jenama Online


Jenama imej merujuk kepada identiti Perniagaan yang unik yang dibawa oleh organisasi. Ia merujuk kepada imej yang dilihat oleh pelanggan yang berpotensi sebagai penyelesaian yang unik kepada masalah mereka. Ini bermakna anda perlu menggambarkan identiti organisasi anda yang terbaik mewakili nilai-nilai dan semangat utama syarikat. Ia harus mencerminkan sifat teras perniagaan syarikat. Seorang penonton perlu mendapatkan gambaran yang jelas mengenai ciri-ciri unik organisasi dan faedah yang pelanggan boleh mendapatkan dengan membeli produk atau perkhidmatan. Pemilik perniagaan telah mencipta beberapa jenis strategi Pemasaran untuk memPromosikan syarikat mereka sebagai Jenama yang baik dan boleh dipercayai. Kemunculan dan populariti Internet telah membuat tugas besar-besaran dan penjenamaan mudah, mudah dan kos efektif. pemasar boleh mempromosikan jenama melalui Internet. Satu usahawan boleh mengekalkan laman web syarikat, menyediakan eBook, menyiarkan persembahan Power Point dan selepas e-newsletter. Satu juga boleh menggunakan amalan seperti Search Engine Optimization, Bayar setiap Pengiklanan Klik, blog atau sosial pemasaran media untuk mempromosikan Imej jenama. Ini adalah pelbagai jenis cara di mana anda boleh mempromosikan imej jenama organisasi anda. Pemasar boleh menubuhkan dan mengekalkan imej jenama dalam talian syarikat itu. Internet adalah satu cara yang berkesan di mana anda boleh sampai kepada pelanggan potensi anda merentasi sempadan geografi. Seseorang usahawan boleh mendapat manfaat daripada mempromosikan imej organisasi. Pemasar boleh mengemukakan menjual cadangan unik syarikat, menyampaikan mesej syarikat, mempromosikan logo dan menjana jualan maksimum. Pengurusan jenama dalam talian adalah satu cara di mana pemasar boleh mengekalkan kesetiaan pelanggan. Seseorang usahawan boleh menegaskan kredibiliti dan kesahihan sebuah organisasi melalui apa-apa bentuk penjenamaan. Dengan cara ini, bakal pelanggan boleh terdorong untuk membeli produk atau perkhidmatan syarikat. Ia merupakan cara yang berkesan di mana seseorang itu boleh mengesan reputasi bahawa satu menikmati kalangan pengguna Internet dan memeriksa sumber menyebarkan reputasi negatif syarikat. Ini juga kos-berkesan cara-cara mengekalkan reputasi organisasi.

Source: http://my.hicow.com/jenama/pemasaran/mengoptimis-enjin-carian-373857.html

No comments:

Post a Comment