Source: http://my.hicow.com/jenama/
Jenama waktu
kemelesetan
Kemelesetan, krisis, kelembapan, azab ekonomi, kemelesetan,
genangan apa sahaja yang anda boleh meminta ia adalah masa terbaik untuk
melabur dalam penJenamaan. Mengapa? Nah, apabila wang rakyat yang ketat
cenderung berpaut kepada dompet mereka. Mereka berfikir dua kali sebelum
membelanjakan wang hasil titik peluh mereka dan dengan itu mereka sangat
belajar sesuatu produk kini, lebih daripada biasa. Dari perspektif penjenamaan
pemikiran ini membantu dalam membina jenama. Jadi, berfikir secara strategik
dan berusaha ke arah untuk menjadikan jenama anda lebih dilihat sekarang.
Meletakkan Tanda Anda
Jenama adalah wajah syarikat anda. Ia merupakan perkhidmatan
yang syarikat anda janji. Apa yang terlintas di fikiran anda apabila anda
berfikir penjenamaan? Satu logo yang menarik, kata-kata hikmah A? Jika
kedudukan jenama dilakukan dengan betul ia boleh melonjakkan Perniagaan anda ke
tahap yang baru. Oleh itu, kedudukan jenama yang sangat penting dari segi mendapat
keyakinan rakyat s dan memenangi perlumbaan jenama. Kedudukan jenama adalah
satu kemestian dalam kemelesetan kerana:
Menyatakan keunikan anda
Meningkatkan nilai jenama anda
Menjadikan jenama anda dapat dilihat secara meluas
Setelah jenama anda adalah diterima secara meluas, rakyat
akan mempertahankan apabila ia menjadi taruhan.
Jenama Pengenalan dan
kesedaran jenama
Definisi Identiti Jenama menyatakan bagaimana anda mahu
pengguna untuk melihat produk atau jenama anda. Mencipta identiti jenama dan
meningkatkan jenama kesedaran adalah prosedur langkah demi langkah.
Mempunyai idea yang jelas tentang jenama anda dan
penyelidikan mengenai imej jenama.
Simpan mengetepikan peribadi anda suka dan tidak suka dan
tumpuan pada objektif syarikat.
Reka bentuk identiti yang unik untuk jenama dengan
mengingati matlamat anda, penonton, dan bagaimana berbeza anda dari orang lain
anda.
Identiti jenama dan kesedaran jenama seiring. Peka dan reka
bentuk imej jenama anda bijak, menganalisis pasaran dan belajar tentang apa
yang pemimpin pasaran lakukan dan apa kesilapan mereka telah membuat pada masa
lalu dan bagaimana mereka semula. Akhir sekali, menyokong mesej jenama anda
pada setiap peluang yang anda dapat.
Source: http://my.hicow.com/jenama/
No comments:
Post a Comment