SPONSORED ADVERTISEMENT

Thursday 21 June 2012

Pelbagai kisah jenama


Source:     http://my.hicow.com/jenama/

Jenama waktu kemelesetan



Kemelesetan, krisis, kelembapan, azab ekonomi, kemelesetan, genangan apa sahaja yang anda boleh meminta ia adalah masa terbaik untuk melabur dalam penJenamaan. Mengapa? Nah, apabila wang rakyat yang ketat cenderung berpaut kepada dompet mereka. Mereka berfikir dua kali sebelum membelanjakan wang hasil titik peluh mereka dan dengan itu mereka sangat belajar sesuatu produk kini, lebih daripada biasa. Dari perspektif penjenamaan pemikiran ini membantu dalam membina jenama. Jadi, berfikir secara strategik dan berusaha ke arah untuk menjadikan jenama anda lebih dilihat sekarang.



Meletakkan Tanda Anda

Jenama adalah wajah syarikat anda. Ia merupakan perkhidmatan yang syarikat anda janji. Apa yang terlintas di fikiran anda apabila anda berfikir penjenamaan? Satu logo yang menarik, kata-kata hikmah A? Jika kedudukan jenama dilakukan dengan betul ia boleh melonjakkan Perniagaan anda ke tahap yang baru. Oleh itu, kedudukan jenama yang sangat penting dari segi mendapat keyakinan rakyat s dan memenangi perlumbaan jenama. Kedudukan jenama adalah satu kemestian dalam kemelesetan kerana:

Menyatakan keunikan anda

Meningkatkan nilai jenama anda

Menjadikan jenama anda dapat dilihat secara meluas

Setelah jenama anda adalah diterima secara meluas, rakyat akan mempertahankan apabila ia menjadi taruhan.



Jenama Pengenalan dan kesedaran jenama

Definisi Identiti Jenama menyatakan bagaimana anda mahu pengguna untuk melihat produk atau jenama anda. Mencipta identiti jenama dan meningkatkan jenama kesedaran adalah prosedur langkah demi langkah.

Mempunyai idea yang jelas tentang jenama anda dan penyelidikan mengenai imej jenama.

Simpan mengetepikan peribadi anda suka dan tidak suka dan tumpuan pada objektif syarikat.

Reka bentuk identiti yang unik untuk jenama dengan mengingati matlamat anda, penonton, dan bagaimana berbeza anda dari orang lain anda.

Identiti jenama dan kesedaran jenama seiring. Peka dan reka bentuk imej jenama anda bijak, menganalisis pasaran dan belajar tentang apa yang pemimpin pasaran lakukan dan apa kesilapan mereka telah membuat pada masa lalu dan bagaimana mereka semula. Akhir sekali, menyokong mesej jenama anda pada setiap peluang yang anda dapat.

Source:     http://my.hicow.com/jenama/

No comments:

Post a Comment