SPONSORED ADVERTISEMENT

Friday 22 June 2012

Penjenamaan perniagaan kecil anda membuat anda melihat BESAR!

Penjenamaan adalah tentang imej Perniagaan. Konsep berkenaan bukan sahaja termasuk gaya, lambang dan logo tetapi juga imej kualiti dilihat. Imej dilihat mungkin kualiti menyeluruh, kebolehpercayaan, dan banyak lagi.
Penjenamaan adalah mengenai perniagaan dan bagaimana perniagaan adalah berbeza daripada pesaing. Tujuan sesuatu jenama adalah untuk membezakan diri anda daripada pesaing anda. Sebaik sahaja anda membuat kesan membezakan maka kempen pengiklanan boleh menjadi lebih berkesan.
Kejayaan sesuatu syarikat boleh ditentukan oleh jenama. Penjenamaan termasuk banyak faktor yang membantu syarikat berjaya. faktor-faktor ini mungkin termasuk laman web, usaha-usaha Pemasaran, dan apa-apa yang memberikan syarikat identiti. Pengguna amanah sepenuh hati a imej korporat kerana terdapat psikologi dalam memotivasi keputusan pembelian.
Semua syarikat perlu mengamalkan penjenamaan. Bata dan mortar perniagaan dan syarikat-syarikat talian manfaat melalui kaedah penjenamaan. Ia adalah biasa bagi syarikat-syarikat yang lebih kecil dan perniagaan dalam talian untuk gagal kerana kekurangan pemahaman tentang kepentingan dan faktor-faktor jenama yang baik.
Penjenamaan memastikan profesionalisme dengan syarikat. Ia meterai perjanjian itu pada pakej keseluruhan. Sebuah syarikat kecil dengan jenama kelihatan seperti baik sebagai sebuah syarikat besar apabila mereka mengamalkan teknik-teknik yang betul. Jenama meningkatkan keyakinan anda sebagai perniagaan pemilik tetapi juga di pengguna yang anda benar-benar dapat menyampaikan apa yang anda janji. Penjenamaan menawarkan konsisten dengan perniagaan. Ia memberi arahan kepada pekerja-pekerja dan pelanggan tahu apa yang diharapkan. Ketekalan boleh dilakukan melalui penggunaan hal-hal seperti kad perniagaan, t-shirt, dan banyak lagi. Ketekalan termasuk teknik penglihatan yang profesional dan akan kekal dalam ingatan pengguna.
Satu konsep yang sering melampirkan pengguna kepada jenama dipanggil jenama ekuiti. Jenama adalah sering dianggap sebagai aset juga. Sebagai contoh, jika anda telah membangunkan satu jenama yang sangat baik yang terkenal sebagai seorang pengedar atas urut kerusi dan anda mempunyai pesaing dengan jenama yang dikenali untuk menyediakan cacat produk, jenama anda akan bernilai lebih.
Source: http://my.hicow.com/jenama/perniagaan/syarikat-689029.html

No comments:

Post a Comment