SPONSORED ADVERTISEMENT

Friday 22 June 2012

Pembangunan Jenama Online: Membuat Jenama anda berdetar

Anda mungkin berfikir Dunia tentang produk atau perkhidmatan yang anda teliti maju. Tetapi jika rakyat tidak tahu tentang perkara ini, atau gagal untuk mengaitkan nama dengan apa-apa, mereka tidak akan membelinya. Itulah sebabnya pembangunan Jenama dalam talian adalah sangat penting. Ia bernilai meletakkan masa, wang dan usaha ke dalam mewujudkan imej yang mengatakan siapa anda dan apa yang anda bertanding, dan kemudian mengambil imej itu dan menyampaikan kepada penonton mungkin luas dengan cara yang betul "jenama" {anda [logo] } ke dalam ingatan {anda [pelanggan]}. Pada RetailBizMD.com kita menunjukkan kepada anda bagaimana untuk melakukannya menggunakan beberapa pemikiran bijak dan sedikit wang tunai untuk membangunkan logo berdiri keluar yang bercakap kuat dan jelas kepada pelanggan anda.
Dalam kedua-dua Pemasaran Online Rancangan Pembangunan untuk penjenamaan dan luar talian, nama adalah segala-galanya
Sebagai tugas pertama anda, anda akan perlu berfikir sehingga satu jenama yang akan gel dengan baik dengan pelanggan sasaran anda. Jenama akan menjadi sesuatu yang pendek, diingati dan bermakna mencerminkan kembali positif pada syarikat anda, produk dan perkhidmatan.
Perkataan A contohnya ... menonjokanl logo  yang sepatutnya membentuk titik tumpuan dalam talian  jenama anda .
Setelah membuat keputusan pada nama, kini anda perlu membina sebuah logo yang ideal tetapi tidak semestinya, melengkapkan nama. Apa yang perlu adalah bahawa walaupun logo perlu menonjol dan memberitahu cerita yang tersendiri. Logo Ferrari dengan super kuda yang dikenakan ke atas perisai bercakap tentang kelajuan royalti, dan rahmat. Yang berwarna-warni Apple Inc logo sebaliknya telah seolah-olah tidak ada kaitan dengan sama ada produk atau perkhidmatan yang ditawarkan oleh Apple Inc lagi, kedua-dua logo mempunyai cerita yang kuat untuk memberitahu dan jenama yang sangat kuat ingatan. Seterusnya dua perenggan akan menunjukkan bagaimana ia dilakukan.
Termasuk kepakaran yang berpengalaman sebagai sebahagian daripada jenama pengurusan pasukan talian
Terdapat banyak kesulitan yang terlibat dalam pembinaan jenama, jadi sila, membawa masuk internet marketing beberapa korporat dan jenama kepakaran bangunan (contohnya RetailBizMD). RetailBizMD akan membantu anda memahami mesej jenama anda dan kedudukan sehingga rayuan terbaik kepada pelanggan sasaran anda. RetailBizMD akan membantu anda membangunkan satu mesej jenama yang boleh menimbulkan tindak balas emosi dan rasional daripada pelanggan anda. Pakar-pakar yang berpengalaman akan membawa masuk pengetahuan bahawa yang akan membantu mewujudkan bible jenama dimuat turun yang menunjukkan kakitangan anda bagaimana untuk menggunakan logo dan bahan bercetak, mewujudkan beberapa pasukan kaji selidik media sosial perunding pemasaran yang akan keluar dan bercakap kepada pelanggan sasaran anda dan mendapatkan persepsi semasa mereka mengenai syarikat anda.
Meningkatkan pembangunan jenama anda dengan menggabungkan sebenar dengan dunia maya
Semasa maraton baru-baru ini, seorang peruncit peralatan rekreasi yang baru ditubuhkan digunakan pelari memakai pakaian dengan nama laman web syarikat dicetak di atas ke tangan keluar minuman vitamin kepada semua peserta dan juga penonton. Pakej telah dicetak dengan butiran lukisan loteri di laman web syarikat. Pelanggan juga boleh menghantar kawan ke tapak supaya mereka dapat mempunyai peluang menang juga. Beberapa 75.000 pakej telah dihantar semasa maraton dan perayaan tiga hari budaya yang diikuti mengakibatkan kadar respons yang jauh melebihi jangkaan mereka wildest. Seperti yang anda sangka, objektif latihan ini adalah untuk mewujudkan kesedaran jenama. Luar tapak perkhidmatan pembangunan jenama tidak memerlukan iklan besar berbelanja. Kepakaran kami akan membimbing anda bagaimana untuk menggunakan taktik kos pengiklanan gerila rendah serta Perniagaan internet berunding sehingga orang ke laman web anda dan membangunkan jenama anda.
Source: http://my.hicow.com/jenama/logo/pengurusan-jenama-1435504.html

No comments:

Post a Comment