SPONSORED ADVERTISEMENT

Friday 22 June 2012

Penjenamaan Penting untuk PKS di masa kemelesetan

PenJenamaan dan jenama pengurusan, sering mengambil tempat duduk belakang untuk Perusahaan kecil dan sederhana (PKS), terutamanya pada masa-masa kemelesetan. Dengan rasionalisasi kos menjadi keutamaan bagi semua syarikat semasa kemerosotan, perniagaan kecil dan sederhana bersaiz cenderung untuk fokus kurang untuk penjenamaan dan lanjut mengenai pemotongan kos pemasaran. Walau bagaimanapun, konsep penjenamaan dan pengurusan jenama semua menjadi lebih ketara bagi PKS dalam masa yang sukar kerana ia membantu mereka meningkatkan di pasaran dan skor lebih pesaing mereka.
Bertentangan dengan persepsi, kemelesetan adalah masa yang sesuai untuk melabur dalam membina dan mempromosikan jenama syarikat s. Bangunan dan menguruskan jenama membantu syarikat meningkatkan visibiliti pasaran ketika pesaing mereka kembali memotong sibuk untuk pengiklanan dan penjenamaan perbelanjaan. Kajian menunjukkan bahawa jenama yang terus perbelanjaan alat promosi semasa kemelesetan ekonomi boleh meningkatkan bahagian pasaran mereka dan pulangan ke atas pelaburan. Kajian menunjukkan bahawa sesetengah jenama dunia terbesar dan paling berjaya telah dibina pada masa yang sukar.
Dalam kemelesetan, pengguna menjadi lebih berorientasikan nilai dan harga yang sensitif. Oleh itu, Perniagaan kecil boleh Kedudukan jenama mereka kuat dengan memberi fokus kepada keperluan pelanggan dan menawarkan produk dan perkhidmatan berkualiti tinggi yang konsisten selaras dengan nilai-nilai jenama mereka. Dalam masa yang sukar, kunci kepada kejayaan adalah memahami keperluan pelanggan s dan menyesuaikan strategi dengan sewajarnya.
Membina jenama yang boleh dipercayai dan menggalakkan ia merupakan satu langkah penting, tetapi hidup sehingga imej jenama dan menyampaikan kepada piawaian yang ditetapkan adalah penting untuk mengukuhkan kedudukan pasaran one s dan jenama ekuiti. Semasa kemelesetan ekonomi, yang sesuai strategi penjenamaan dan kempen pengiklanan yang berkesan membantu Perniagaan kecil untuk menyokong mereka nilai pasaran dan membuka jalan untuk kejayaan.
Source: http://my.hicow.com/perusahaan-kecil-dan-sederhana/perniagaan-kecil/perniagaan-2013323.html

No comments:

Post a Comment